17 kwietnia 2012

To będę krzyżykować!

Zapisałam się dzisiaj na SAL do Chagi, w ramach którego zbierane są haftowane kwadraciki, z których następnie powstaną bajkowe kołderki dla chorych dzieci. Tematem obecnego SAL-u (SAL-a?) jest Kubuś Puchatek i przyjaciele. Ja postanowiłam wyhaftować Lumpka, przyjaciela Kubusia - a to dlatego, że jest on małym słonikiem, a za słoniami to ja szaleję odkąd jeszcze dobrze od ziemi nie odrosłam!

Oczywiście moje umiejętności w zakresie haftu krzyżykowego są jak na razie zerowe (chociaż przepraszam, wiem, którą stroną należy wbijać igłę w materiał!), ale wierzę, że Lumpek nie będzie chciał ze mną walczyć, zrobi mi tę przyjemność i będzie się ładnie haftował.
Jak to często bywa, na takie pomysły wpada się pod wpływem impulsu. Mnie natchnęło odkrycie w mojej ulubionej pasmanterii białej kanwy Aida 14ct w arkuszach. Jutro udam się kupić taki arkusz wraz z pasującą do Hefalumpa muliną, może jakiś pisak schodzący pod wpływem wody... I ahoj, krzyżykowa przygodo!

A tutaj Lumpek z latawcem - taki, jakiego chciałabym wyhaftować na moim kwadracie. Podoba mi się niesamowicie! Słodkie małe słoniątko, jest kochany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz